torsdag 8 januari 2009

Skyltfönstret görs om!







Nu har vi kastat ut julgranen och är ifull gång med en ny skyltning. Vi kommer att visa tapeter från Ecos nya kollektion Eco Culture. Vår målare Viktor tapetserar och målarmästare Thomas tittar in och inspekterar. Den här skyltningen ska ha lite kolonial stil, lite Karen Blixen. På golvet lägger vi Coloramas egen altanplatta gjord av bambu, möbler mm hämtar vi hos vår samarbetspartner Mio. På måndag kan vi nog visa det färdiga resultatet på bloggen!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Roligt med tapettipsen :) Jag lovade ju att jag skulle börja läsa bloggen nu när jag har internet igen, men det glömde jag helt av! Jag ska försöka komma ihåg det i fortsättningen. Skyltningen blir säkert jättebra som vanligt :) Hoppas det är bra med er allihop!

COLORAMA MARIESTAD sa...

Hej Matilda

Tack för dina rader. Här är allt bara bra. Precis kommit hem från planeringsmöte inför mässa i Skövde. Kram Barbro