onsdag 18 februari 2009

Sista mötet inför Villamässan

Nyss hemkommen från möte på Colorama i Skövde då vi planerade det sista inför vårt deltagande på Villamässan i Skövde nästa helg, fredag - söndag. Vi är åtta Coloramabutiker i Skaraborg som kommer att ha en monter tillsammans. Det är mycket planerande och jobb inför mässan men jag tror att vår monter kommer att bli uppseendeväckande och fin. Glöm inte att besöka mässan nästa helg.

De fem första som anmäler sig på bloggen vinner en fribiljett till mässan. Kör på!

I morgon är det arbete från tidig morgon till sen kväll. Vi börjar redan vid 8 med att transportera massa grejor till Mariestads teater inför Ernst föreläsning. Vi syns och hörs i morgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gomorron!
Jag vill så klart ha biljetter till mässan!

Anonym sa...

Jag också!

Anonym sa...

Jag vill mycket gärna ha biljetter!

Anonym sa...

Självklart jag med!!

Anonym sa...

Det vill jag med!