lördag 28 februari 2009

VAR ÄR ALLA KOMMENTARER?

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE

VAD JAG FÖRSTÅR AV VÅR RÄKNARE ÄR DET GANSKA MÅNGA NU SOM LÄSER VÅR BLOGG MEN DET ÄR VÄLDIGT FÅ KOMMENTARER.

VI ÄR JÄTTETACKSAMMA FÖR KOMMENTARER OCH SYNPUNKTER!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte handla mina tapeter, min färg och tillbehör hos er. Tyvärr fick jag pris enligt er leverantörers listor och "inget gick att göra" åt de priserna för det var så dåliga marginaler.

Gick till en konkurrent i stan som utan att jag sa någonting alls om pris drog av 30% på hela rasket.

Välkommen till 2000-talet!

Anonym sa...

Vi försöker att arbeta med hög personaltäthet, hög kunskapsnivå, snabb service,trevligt bemötande och brett sortiment. Vi hoppas och tror att våra kunder uppskattar det.

Med vänlig hälsning
Barbro, Colorama Stockholmsvägen

Anonym sa...

Vi ville hitta en matchande färg till en tapet, men det var inte intressant, för båda assistenterna tyckte det var roligare att stå i kassan och prata.

Målaren som skulle ringa upp för att komma och titta på ett rum har inte ringt än, men det kan kvitta, för rummet gör en mer sugen målare klart idag.

Den höga kunskapsnivån och ett stort sortiment kan jag hålla med om, men resten får ni nog träna lite på. Det fanns i det här fallet andra som var betydligt bättre på det området.

På återseende!

Anonym sa...

Hej MårtenDet var trist att höra. Det ska verkligen inte förekomma hos oss. Du är välkommen in till oss så ska vi försöka rätta till vårt misstag. Ska genast prata även med de andra vad som kan ha hänt. Det vill vi inte ska hända igen.
Barbro Colorama

Anonym sa...

Jag känner inte igen detta om personalen, varje gång har jag fått den hjälp jag velat ha. Visst har man någon gång fått vänta ett tag men det har ju varit för att de innan ska ha den uppmärksamhet som de har rätt att få. När det gäller priset så är det ju en balansgång så att ni inte bara hjälper kunderna som sedan går till ngn annan som ger rabatter men inte service... Det är en svår nöt att knäcka!