fredag 12 juni 2009

Nu är det dags att presentera Caroline Lalli!

Nu är det dags att presentera Caroline Lalli!

Vem är du?

Jag heter som sagt Caroline Lalli, är 32 år och bor i en nybyggd villa på landet med man och två barn.

Vad har du för utbildning?

Har gått omvårdnadsprogrammet på Lövängsskolan i Skövde. Jobbade sedan inom äldreomsorgen i cirka tio år. Under åren 2000 - 2003 bodde och arbetade jag i Stockholm. Sen flyttade vi hem, byggde hus och bildade familj. Efter mammaledigheten var jag sugen på att prova på ett nytt yrke. Blev då erbjuden ett jobb på Colorama. Nu är jag knäpp om jag tackar nej tänkte jag. Har nu arbetat i två år på Colorama och stortrivs.Vilken tur att jag tackade ja!

Vad tycker du är roligast med ditt arbete?

Det är kul att det är ett varierande jobb. allt från lagerarbete, kundkontaker och praktiskt arbete i butiken. Man lär sig nya saker varje dag.

Vad gör du på fritiden?

Jag tycker om att pyssla hemma, både inne och ute, umgås med familj och vänner och träna. Tänk om det ändå vore fler timmar på ett dygn.

Inga kommentarer: