måndag 26 oktober 2009

En stor kram till vår personal för allt jobb ni lägger ner och ert stora engagemang. Vi är djupt imponerade av både personalen i butiken och målarna. Vi har hur mycket som helst att göra men ändå ser jag er i butiken engagera er till tusen inför vår stora datorisering som börjar i morgon. Tack! Det känns enormt skönt att alla är med på tåget och lägger så mycket energi och kraft på arbetet. Tack än en gång. Utan er hade det aldrig gått!

Efter en dag med mycket arbete åkte jag och Lisa hem till en familj i kväll för att arbeta med färgsättning. De hade byggt sitt hus 1986 och därefter har inte så mycket gjorts förutom att barnens rum och köket fått nya tapeter. Nu vill familjen få ett förslag på förändring av hela huset. Spännande! Bland datorer, konsulter, kablar och kunder ska vi färgsätta men det går nog det också.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Halla! Vad ar det for datorisering som ar pa g tro? Lycka till iaf :) Ska skicka ivag ett mail nan dag. Ta hand om er dar hemma! Kramar

ingmarie sa...

Mariestad?????Så längesedan jag var där.
För måååånga år sedan åkte jag alltid med min faster o farbror just till Mariestad o handlade kläder...då bodde vi i Värmland.
Nu ska detbli jättekul att läsa dina tidigare inlägg!
Ha det gött!