söndag 25 oktober 2009

Tapettips

Vi visar här ett axplock av alla tusentals tapetmönster som finns. Ovan ser ni ett mönster ur kollektionen Linné från Boråstapeter. Hanna Werning har designat mönstret. Vi tycker den passar perfekt i ett kök.
En riktig jultapet från Decor Maisons kollektion Modern Classics. Katalogen innehåller många äldre mönster som har "poppats upp" lite.

En kollektion med många annorlunda mönster - Memories från Decor Maison.


Vår franska leverantör Casadeco har många fina tapeter. Den här ingår i boken Ambiose.

En härlig tapet från Caselios Mademoiselle.
Välkomna till vår butik så visar vi mer. Nyheter strömmar in varje vecka.



2 kommentarer:

Lotta sa...

Fina inspirationsbilder på tapeter!
Och ett stort Tack för din gulliga kommentar hos mig:)
Försökte ringa dig från jobbet häromdagen.
Har en fråga som jag tänkte att du kanske visste svaret på?
"Roomservice-killarna" har ju gjort en tapetkollektion.Har för mig att jag läst att den skulle komma i mitten av oktober. Tänkte att du kanske har koll på om den är på gång?
Jag har nämligen en kund som är intresserad av att beställa.
Trevlig Söndagskväll
kram Lotta

Barbro sa...

Hej
Det är digitaltapeter som de har gjort mönster till. En del ser vi i vårt senaste magasin. Tyvärr är det försenat en månad så mitten av november gäller nu. Vi håller tummarna! Ha det så bra!