lördag 12 december 2009

Lördag!

Jag (Barbro) är ledig idag. Lisa och Hilda arbetar i butiken. Vi har öppet som vanligt 9 - 14 och ni är hjärtligt välkomna. Missa inte våra nya kataloger från Osborne & Little och Nina Campbell. Jag har startat dagen med frukost, tidning och Nyhetsmorgon. Skönt att ta det lugnt en morgon. Tidningarna, och även nyheterna, domineras av Eriks vinst i Idolfinalen igår.

Ska köpa en dator till jobbet idag. En dator som jag kan ha med på kurser och andra resor. Liten och smidig och lätt att använda ska den vara. Har ni några goda råd och tips? Tar tacksamt emot detta eftersom jag är en "teknisk idiot".

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Morgan sa...

Hoppas att du fann det du sökte.

Barbro sa...

Jag tror det i alla fall. Testar datorn nu och det verkar rulla på.
Ha en trevlig helg!