fredag 26 mars 2010

Nu är det natt!

Kvällen blev till natt. Mija arbetade fram till halv 12 då den sista nöjda besökaren knallade hemåt. På bilden ovan ser ni Hilda och Caroline ta emot kvällens gäster.
Vi tackade Mija för allt med ett litet vårtecken, en krokus i kruka! Jag (Barbro) har precis kommit hem. Det är mitt i natten (01.30 snart). När vi var klara på Colorama skjutsade jag Mija till Skövde och Billinge Plaza där hon övernattar. Efter den här typen av event är det svårt att varva ned. Många tankar åker runt i huvudet och allt som hänt fladdrar förbi. Måste verkligen sova nu för att orka med morgondagen. Vi är i alla fall enormt nöjda med kvällen och hoppas att även våra gäster är det. I morgon kommer en mer strukturerad rapport om vad Mija berättade om. Dags för sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att ni ordnar så bra! Vi hoppas ni kommer fixa fler evenemang framöver för vi kommer kan jag lova. Vi var också framme och ställde frågor till Mija, det är helt otroligt vilket engagemang hon har! En helt underbar människa som lägger så mycket kraft i varje person och dennes frågor. Jag är helt enkelt enormt tacksamma för att vi har möjligheten att uppleva den här typen av arrangemang i Mariestad!

Kram
Madeleine