tisdag 18 maj 2010

I morgon träffas vi i butiken!

Sitter nu på ett tåg mellan Nässjö och Falköping. Min snälla make kommer och hämtar mig där. Tack Thomas! I morgon är det dags för butiken igen. Ska bli skönt! Det är alltid kul att komma iväg och träffa kollegor och man lär sig nya saker och byter erfarenheter men som sagt, skönt att köra i gång och jobba i butiken igen. På morgonen har vi möte med vår revisor och sen kör vi igång det vanliga jobbet. Vi har en hel del att göra med de olika skyltningarna (om inte personalen har fixat det när jag var borta) och även en hel del planering inför premiären av vår nya avdelning.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hej på er! Jag vet vad jag sa men jag kanske dyker upp nån dag trots allt! Kanske åker en sväng till mariestad över helgen :)

Barbro sa...

Du är alltid välkommen!
Kram Coloramagänget