måndag 5 juli 2010

Måndag morgon!

God morgon! Vi hoppas att alla mår bra en sån här härlig sommarmorgon!. Jag (Barbro) har kommit till butiken lite tidigare i dag för att fixa med lite papper. Innan jag körde igång gick jag in och läste lite på Aftonbladet. Där redovisas en undersökning hur invånarna mår i våra tre största städer. Resultatet blev att stockholmaren lever längre, tjänar mer och får mer sol än andra storstadsbor. Jag undrar hur resultatet hade blivit om även andra städer var med i undersökningen som t ex Mariestad?!

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej Barbro!
Det verkligen full fart på dig ;)
från morgon till kväll, ser jag på bloggen!
Verkar som om du är en riktig Stockholmare innerst inne :DD. Måste bara skoja lite!
Ha det gott!! Kram Tina

Barbro sa...

Hej på er Colorama Tumba!
Visst gillar jag Stockholm skarpt men Mariestad!!!
He en bra vecka!
Kram Barbro Colorama Mariestad