torsdag 9 september 2010

Bowlingkväll med Coloramakollegor i Skaraborg!

Vi inleder med att berätta att segraren den här kvällen blev Göran Karlsson, Colorama Götene. Ett stort grattis! I kväll samlades vi, ca 30 personer, ägare och anställda från Coloramabutikerna i Skaraborg. Tibro hade ordnat hela evenemanget. Vi inledde kvällen med en god middag och därefter körde bowlingtävlingen igång. Här ser ni vår egen Carola "in action". Hon var superduktig. Efter ett tag erkände hon att hon spelade bowling under tonårstiden. Kunde tro det!

Caroline från vår butik slappnar av lite! Även hon visade oanade talanger!

Carola gjorde en serie på 179 i först omgången och vad jag förstod på Caroline gjorde hon en serie på över 180. Lite tufft för mig som är en riktig tävlingsmänniska. Min första serie gick ganska bra , 101, men den andra, 47, var ett riktigt bottennapp! Nu har jag ont i hela kroppen!

Trots dåliga resultat fick alla priser. Jag valde det här vinsetet från Jotun. Vet inte vad allt ska användas till men det kan nog Dijana från Jotun berätta för mig!

Presenterna som delades ut var skänkta av våra leverantörer!

Frida, som börjar arbeta hos oss den 1 oktober, fikar tillsammans med Tibrobutiken!
Tack för en trevlig kväll!


Inga kommentarer: