onsdag 22 september 2010

Planeringsmöte i Lidköping!

Bilden har egentligen inget med mitt inlägg att göra. Fick bara syn på den när jag tittade igenom bildbanken och kom ihåg min lediga dag vid sommarstugan då jag hade tänkt att sola på den här lilla klippan men mina vänner korna hade en annan åsikt. Jag fick sitta på en liten sten tills de ansåg att de hade druckit vatten och njutit av klippan tillräckligt. Inlägget skulle inte handla om kor, det ska handla om planeringsmöte. Jag har varit hos Robban och Erik i kväll (Colorama Lidköping) för planering av vårt deltagande i Villamässan. Göran från Götene och Bernt-Ove från Tibro var också med. Efter två effektiva timmar med planering och smörgåstårta känner vi oss ganska klara med vår planering. Nu gäller bara att förverkliga våra planer. Missa inte Villamässan i Lidköpings Arena den 1 - 3 oktober. Under lördagen träffar ni Lisa från vår butik och Caroline kommer att vara där hela söndagen.

1 kommentar:

Tina sa...

Åh vad spännande! Lägg ut bilderna från mässan så fort du kan och jag vet att du är väldigt snabb! Lycka till på mässan!