fredag 29 oktober 2010

Ledig fredag!

Idag har jag (Barbro) varit ledig nästan hela dagen. Passade på att ta en långpromenad. Det är alldeles för lite av den varan för min del. Känns som tiden inte räcker till riktigt men det är väl som med allt annat - det handlar om prioriteringar. Vi har ett naturreservat i Mariestad, Ekudden, där det är mysigt att ta en promenad.
På andra sidan kan man se nybyggnationen i Mariestad. De senaste fem åren har det byggts en hel del nya villor i vår stad.
Samma bild två ggr - sorry!


Vid Ekuddenbadet står den här gamla bänken. Här satt jag ofta med min far när jag var liten. Man blir lite nostalgisk!

2 kommentarer:

HovaElin sa...

Systrarna Gustafsson, en numer Werner, från Hova vill gärna ha varsin biljett (2) till ert föredrag om det finns några kvar? Jag vill inte skriva numret här, men det litar jag på att Frida fixar. Trevlig helg! Kram HovaElin

Barbro sa...

Ni är välkomna! Jag skriver upp er på listan i morgon! Ha en skön fredagskväll!