torsdag 14 oktober 2010

Torsdag blir snart fredag!

Det är sen torsdagskväll! Jag (Barbro) har varit på en trevlig middag med kollegor från min tid på länsstyrelsen. Alltid lika kul att träffas. Nu är det snart fredag och jag ska passa på att vara lite ledig i morgon. När ni kommer till butiken i morgon blir ni väl omhändertagna av Lisa, Caroline och Frida.

Den här arbetsdagen har varit fylld av massor av olika uppgifter. Bl a har jag besökt en kund i Sjötorp som har köpt duschväggar av oss men tyvärr var det fel på dem så jag tog vår buss hem till kunderna, fotade väggarna och tog med dem tillbaka till butiken. Reklamation och nya väggar till kunderna så fort vi bara kan! Ibland är det något fel och då är det viktigt för oss att ta hand om reklamationen så fort vi bara kan.

Vi har börjat förbereda vårt lättsamma föredrag torsdagen den 18 november då jag och Lisa bjuder in er till butiken kl 19. Vi berättar om oss själva, företaget, det senaste inom tapet, färg, golv, kakel och klinker. Vår färgsättningstjänst presenteras och vi minglar med lite lätt mat och dryck. Anmäl er till oss 0501-700 20!

Bilden i inlägget visar ett foto från det nya Fotografiska muséet i Stockholm.

Inga kommentarer: