torsdag 23 december 2010

Fin dekoration till julbordet!


I morgon är det julafton! I går hämtade jag lite julblommor i blomsteraffären. Den ni ser på bilden har jag tänkt att ha mitt på julbordet. Det blir nog fint tror jag!
Vi har öppet butiken idag som vanligt 9 -18. Ni är hjärtligt välkomna hit. Just nu värmer Caroline glöggen så kom gärna in en stund och värm er. Det är kallt idag, 16 minus här i Mariestad.
Dagen började inte så bra här i butiken. En kund ringde om sina badrumsmöbler som ska monteras idag. Jag hade beställt vit kommod istället för valnöt! Det är inte kul när det blir fel och jag kan verkligen inte skylla på någon annan än mig själv. Har fixat och ordnat nu så att en ny kommod kommer på tisdag men det hjälper inte kunden idag precis. Det är så tråkigt när det blir fel och kunden drabbas. Den här blomsterbilden är därför speciellt tillägnad kunden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vill lämna en julhälsning från oss på colorama Tumba.

God Jul och Gott Nytt År

Önskas av Tumba gänget

/ Carro

Barbro sa...

God Jul och Gott Nytt År från oss på Colorama Stockholmsvägen!