lördag 18 december 2010

Lördag morgon!

God morgon! I dag träffar ni mig (Barbro) och Caroline i butiken. Vi öppnar som vanligt kl nio och har öppet till kl två.
Det är bara en vecka kvar till jul. För min del är det dags att lägga in en högre växel för att bli klar med julklappar mm. Trodde att allt skulle vara klart nu men, men.
I går fick vi en ny "familjemedlem". Man och dotter hämtade familjens (=dotterns) nya häst i Varberg. Han heter Zanzibar och är en STOR häst, 163 cm i mankhöjd. Hästar är inte min grej men det är kul att dotter och far har ett gemensamt intresse. De har redan gett sig i väg till stallet nu på morgonen. Jag kommer nog få en hel del egen tid framöver. Julfixandet hamnar nog på min lott men det är helt ok. Jag tycker det är kul och vår familj är inte så extremt juliga. Det blir lite lagom både när det gäller klappar och mat.
Dags att promenera till jobbet. Välkomna till butiken!

Inga kommentarer: