tisdag 24 januari 2012

Morgon i Malmö

God morgon! Jag (Barbro) kom inte ut på nätet igår kväll så därför inga inlägg. Det blev en titt på filmgalan och sen isäng redan kl 22 för att orka med dagarna som kommer. På bilden ovan ser ni fondväggen i mitt rum. Hotellet är nyrenoverat och har en modern och lite tuffare inredning.


Jag har alltid gillat de påslakan man har på de flesta hotell, fräscha, vitrandiga. Inom kort hemma hos mig också!


Heltäckningsmattor (som vi skrev om tidigare) är väldigt vanligt på hotell, inte minst för att dämpa ljudet. Här ser ni mattan i mitt rum.


Heltäckningsmattan i korridorerna. Betydligt roligare än den i rummet.



Nu ska jag beta av lite mail mm innan mina kollegor kommer. Butiken är öppen som vanligt 9 - 18. Lisa, Caroline och Frida öppnar om en timma. Välkomna!



Oj, höll på att glömma badrumsbilden. Ett ganska ordinärt men fräscht rum. På golvet plattor i storleken 10x10 och på väggarna 10x30, porslinet kommer från Duravit.

Inga kommentarer: