fredag 23 mars 2012

Var tog arbetslusten vägen?

I dag försvann min (Barbros) arbetslust bara så där helt plötsligt. Mycket märkligt! Vilken tur att Caroline och Frida var fyllda av arbetsglädje och inspiration hela dagen. Det är det som är styrkan i ett bra arbetsgäng. När någon sackar lite så finns det andra som stiger fram. Jag hade ett möte i morse med Fredrik Isacsson, Isacsson och Jönssons Redovisningsbyrå, för att gå igenom lite uppgifter inför vårt bokslut som bör vara klart så snabbt som möjligt. Efter vårt möte gick luften ur mig lite och jag fixade lite smågrejor på kontoret, följde med Thomas på ett möte hos Jocke på Mumma och begav mig sen hemåt vid femtiden. Egentligen är det skönt att ta en "slappardag" ibland. Jag tror att vi kan behöva det lite till mans.

På bilden ser ni Caroline och Frida på Coloramamässan! Caroline kanske inte kommer att gilla att jag lägger ut en bild när hon blundar men jag tycker bilden är bra.

Inga kommentarer: