fredag 25 maj 2012

Gänget som jobbat idag!

Tyvärr en mörk bild men ni ser gänget som jobbat i värmen idag - Lisa, Caroline och Frida. Jag hoppas att de klarat av värmen. Det är över 25 grader varmt i Mariestad. Förut var det för kallt för att måla, nu är det nästan för varmt.

Jag (Barbro) har varit ledig. Det har inneburit ett besök hos frisssan, lunch i hamnen med  barnen, lite fix inför gäster som anländer ikväll och en tur till stallet med dottern. Jag har även köpt solskyddsmedel. Solen är otäckt stark så den här gången blev det faktor 50!!! Nu ska jag väl klara mig från att bli röd som en kräfta.

I morgon träffar ni vår dotter Emma, Lisa och Frida i butiken. Butiken är välfylld med allt ni kan behöva när ni fixar och donar hemma - uteolja, terasslasyr, rödfärg, fasadfärg, penslar, golv, tapeter,kakel och klinker mm mm mm. Välkomna! OBS vi öppnar alltid kl nio på morgonen.

Inga kommentarer: