måndag 15 april 2013

På väg mot Malmö

Jag sitter på tåget mot Malmö där jag under tisdag och onsdag ska träffa kollegor från hela landet. Det känns ganska bra att åka dagen innan för det är lite bökigt att ta sig från Mariestad till Malmö - buss till Skövde, tåg till Nässjö, byte där och sen nytt tåg mot Malmö. Vid 21-tiden är jag framme i Malmö. Där ska jag checka in och kanske hinna med en matbit tillsammans med kollegan Jocke från Colorama Lycksele. Om tåget kommer in i tid vill säga. Förra gången fick jag vänta två timmar i Nässjö men just nu är vi bara åtta minuter försenade så det rullar på bra.

På bilden ser ni ett tapetmönster från Midbecs kollektion Orla Kiely (hoppas jag stavade rätt nu). Något av mönstren ur den här kollektionen kommer ni att stöta på i Coloramahuset framöver.

/Barbro

Inga kommentarer: