onsdag 6 november 2013

Onsdag

Redan onsdag! Min dag började med möte i Skövde. Vi Coloramakollegor i Skaraborg träffas regelbundet och har s k regionmöten. Ett bra samarbete mellan oss elva butiker. Jag är regionledare för vår region och några gånger om året träffar jag regionledare från övriga Sverige tillsammans med vårt huvudkontor. Ett fantastiskt samarbete som samlat ger en bred kunskap, styrka och kompetens.
 
Vid lunch var jag tillbaka i Mariestad. Lisa och Caroline hade jobbat på hela förmiddagen själva så det var hög tid för mig att hoppa in så de fick äta lunch mm. Eftermiddagen har bara rusat iväg. Som vanligt har vi träffat massor av trevliga kunder. Det pågår golvkampanj i alla Coloramabutiker i Sverige så därför är det mycket fokus på golven men även färg och tapeter säljs en hel del nu. Många passar på att fixa till det hemma när höstmörkret kommer.
 
I morgon får vi besöka av vår säljare från Forbo som ska ge oss en "miniutbildning" om linoleumgolv.
 
Det strömmar in nya tapetkollektioner hela tiden så titta gärna in så visar vi er!
 

Inga kommentarer: