lördag 11 januari 2014

Lite bilder - äntligen

Hej på er Jag hoppas ni har det bra i det trista vädret. Snart kommer nog snön och då blir det lite ljusare. Tyvärr har jag fortfarande problem med att ladda ned nya bilder men idag har jag lånat Lisas dator här på jobbet och hittat lite bilder som jag inte visat här tidigare (tror jag). Bl a hittade jag den här härliga inspirationsbilden.
En bild från vår badrumsavdelning när den var helt nyinvigd. Just nu håller vi på att göra om en del av miljöerna. Titta gärna in i avdelningen när ni hälsar på oss.
Lisa och Caroline som tapetserar vår stora skylt. Bilden har några år på nacken men tapeten finns fortfarande kvar. Den kommer från Midbec och är verkligen härlig med alla kulörer.
Vårt sommartorp med den gula dörren.
Ännu en inspirerande bild. Varför inte schackrutigt på golvet i köket? Det finns flera material att välja på om man vill ha ett liknande golv - Marmoleum click, klinker eller vinylmatta.
Midbecs inspirationsbild av samma tapet som ni såg tidigare.
"Aptapeten" från Cole & Son. Den finns i flera färgställningar.

Nu är det dags för mig att gå ut i butiken och jobba igen. Vi önskar er alla en trevlig helg. För vår del blir det "julgransplundring" och städning. Kanske inte det roligaste man kan syssla med men nödvändigt.

/Barbro

Inga kommentarer: